Anders Leander i MÖNSTERÅS

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Anders Leander - 27 december 2015 23:30



Brittiska trupper använde stridsvagnar igår kväll för att bryta ner väggarna i ett fängelse i södra irakiska staden Basra och fria två undercover brittiska soldater som tidigare tillfånga tagits under dagen av den lokala polisen.

 

 

 

 


En tjänsteman från det irakiska inrikesdepartementet sade att ett halvt dussin tankar hade brutit sönder väggarna i fängelset och trupper hade sedan stormat fängelset för att frigöra de två brittiska soldaterna. Guvernören i Basra fördömde i går kväll den "barbariska aggression" av de brittiska styrkor som stormade fängelset.

Aquil Jabbar, en irakisk tv-fotograf som bor tvärs över gatan från fängelset, sa att ett dussintals irakiska fångar flydde också i förvirringen.

I ett uttalande i går kväll sa försvarsministern John Reid, "Jag är glad över att kunna säga att de brittiska militärer som sågs skadas i grafiska bilder behandlas endast för mindre skador och förväntas återgå till tjänst inom kort. Vi är fast beslutna att hjälpa den irakiska regeringen så länge de bedömer att en koalition närvaro är nödvändig för att ge trygghet. "

 

En Försvarsdepartementet talesman sade: "Vi har inte en bekräftelse på fullständig information om detta Vi har hört något som tyder på att vi stormade fängelset Vi förstår det fanns förhandlingar..."

I en dag av dramatiska händelser i hjärtat av den brittiska kontrollerade delen av Irak, de två hemliga soldater - nästan säkert specialstyrkor - hölls av irakiska säkerhetsstyrkor efter sammandrabbningar som enligt uppgift lämnat två personer dödades och hotade att trappas upp till en diplomatisk incident mellan London och Baghdad.

Soldaterna, som sades ha burit arabisk huvudbonad, anklagades för att skjuta på irakiska polisen när stannade vid en vägspärr.

I en annan incident en arg folkmassa angrep en krigare bepansrade personal bärare med bensinbomber. En brittisk soldat tvingades fly från sin brinnande bil.

 

Muhammad al-Abadi, en tjänsteman i Basra governorate, berättade journalister de två hemliga soldaterna hade sett misstänkta för polisen. "En polis kontaktade dem sedan en av dessa killar eldat på honom. Då polisen lyckades fånga dem."


Ledande brittiska tjänstemän sade irakierna som attackerade krigare bepansrade fordon hade förberett sin bensinbomb attack innan incidenten med de två hemliga soldater.

 

Ursprunget till attacken Warrior, säger de, låg i händelser dagen innan när ungefär 200 medlemmar av al-Mahdiarmén, en milis som leds av den radikala shiamuslimska prästen Muqtada al-Sadr, en styrkedemonstration i Basra, blockerar vägar i staden och med krav på frigivning av deras lokala befälhavare.

 

 

 

Källa:    theguardian

 

 

Av Anders Leander - 27 december 2015 22:43



Hur är detta möjligt, nu har media varit framme igen för att för att försköna invandringen "igen", och för att vi skall skänka pengar!



 


 

Vilket mygel med invandringen, media gör allt för att vi skall tycka synd om dessa ekonomiska flykting parasiter. Såg att nästan alla TV kanaler gör reklam och uppmanar folk att skänka pengar till flyktinghjälpen!


Allt är bara ett spel för gallerian, och för att lura oss!!!



Av Anders Leander - 27 december 2015 13:30



När en av Obamas "desperata" asylsökande fick frågan vad han och hans islamiska anhängare gjorde med en ung flicka, svarade den muslimska våldtäcktsmannen öppet, och skröt om den fruktansvärda tortyr han och de andra migranter avnjutas på bekostnad av någons lilla flicka.

 

Om du är muslim älskare,  Som vill släppa in muslimska flyktingar, kommer denna video om en minut att förändra din syn helt, om du är normal i skallen.

 
 

** Varning: den här videon visar grafiska språket och sexuellt innehåll **




Film har dykt upp från 20.011 av en muslimsk invandrare, skryter om att delta i sadistiska gruppvåldtäkt och tortyr av en ung oskuld jungfru, Live Leak Videon visar en ung manliga migrerande till Tyskland som skryter om hur han och minst sex av hans kompisar brutalt våldtog och missbruka en skrikande, gråtande liten flicka.

 

Mannen, som verkar vara i Mellanöstern härkomst, här intervjuar en journalist våldtäktsmannen om hur dom våldtog med våld en ung flickas som var oskuld. Han skrattar när han utropar att de sexuella övergrepp henne "en efter en."

"Hon skriker och, hon kämpade och försöker ta sig loss och så vidare", säger han avslöjande, "och vi höll fast hennes ben, kompis."

Han fortsätter, "en efter en kompis. Hon grät efter det. Hon kunde inte gå längre. "

Våldtäktsmannen beskriver stolt att flickan var täckt i "spermier och smuts" efter gruppvåldtäkt när det var över, vi spottade på henne när hon snyftade.

Enligt videon anser journalisten att mannen inte ens kan vara en asylsökande från ett annat land, men är en av de många barn till muslimska invandrare som har vägrat att tillgodogöra sig den västerländska kulturen och juridik.
 
Detta är kanske ännu mer oroande, eftersom man hävdar att det inte bara kommer muslimska flyktingar som inte vill lära sig och att tillgodogöra sig och respektera vårt sätt att leva, men att framtida generationer kommer att bli ännu mer benägna att blandas in i smältdegel av mångkultur.

 

Naturligtvis kan vi se att Islam inte bara har sin egena kultur, men att det förblir konsekvent oavsett i vilket land det praktiseras. Huruvida muslimska invandrare anländer från islamiska länder i Afrika, Asien eller Mellanöstern, de underkuva icke-muslimsk majoritet till ändlösa krav, våldtäkt och terror.

Även media försöker att täcka upp denna konsekvens, även dom för att skydda sina bakåt agenda.

Mad World News rapporterade i höstas att Sveriges vänster och MigrationsVerket hjälpte till täcka upp våldtäkten av en 3-årig flicka av en 40-årig muslimsk flykting genom att gömma honom och ljuga för polisen.

På uppmaning av hennes kolleger på Frankrike-Italien gränsen, döljde en kvinna sin egen våldtäkt av en muslimsk flykting eftersom hon trodde att det skulle skada deras politiska kampanj för öppna gränser.

Efter en grupp tyska vänsterextremister aktivister var värd för "Flyktingar Välkommen" parti, de var tvungna att be om ursäkt för sexuella trakasserier av kvinnliga gäster från muslimska skötare.

Vi inte bara betalar med våra skatter för att översvämma vårt land med dem som försöker ersätta våra friheter med sharialagar, betalar vi med vår oskuld, frihet i sinnet, och liv. Vi har importerat en intolerant kultur under förevändning av vår egen tolerans.




Källa:    madworldnews

 

Av Anders Leander - 27 december 2015 11:45



Nu minns jag en sak så där helt plötsligt. Vilket får mig att summera, att det största hotet mot vår demokrati, är vänsterextrema krafter tillsammans med en islamisering.



 

Nina Drakfors


Såklart vi ska se alla våldsbejakande extrema för de hot dessa är mot demokratin och vår säkerhet. Problemet som uppstår är vilka man från samhällets organisationer utpekar samt exkluderar från att vara våldsextrem.

 

Här tycker jag, att Socialdemokraterna med sin uppmaning, att bedriva politiska förföljelse är oerhört passivt våldsextrema. Folket hetsas utav statsministern, Stefan Löfven att politiskt förfölja Sverigedemokraterna. Det borde klassas som politiskt förföljelse samt extremism, på så sätt att denna förföljelse utsätter andra människor för fara.

 

Inte bara det, Socialdemokraterna avhumaniserar Sverigedemokraterna och på sådant sätt blir det lätt att bedriva en negativ förföljelse utan en tanke på om det är korrekt demokratiskt beteende.

 

Det jag vill dela med mig om, är en händelse som utspelade sig 2011. Jag trodde då fortfarande på, att Socialdemokraterna var ett parti värt att bevaras och stödjas. Den tiden är dock över nu, sedan min ögon och medvetande öppnades likt en kirurgisk operation.

 

När jag var aktiv inom socialdemokraterna, så gillade jag en sida på Facebook som var emot pedofiler. Jag lade även in information om en motion som jag skrivit i syfte att motverka sexuella övergrepp på barn ”Nollvision mot sexuella övergrepp på barn” som du kan läsa mer om här.

 

Där slutade inte historien, utan nu blev jag först uppringd av Expo som sa att tidningen ”Nationell idag” uppgett, att jag sökt stöd hos dem via en artikel på nätet, finns här. Expo erbjöd mig då, att jag kunde få dementera detta för att få upprätta min heder samt få påtala att detta var falskt. Vilket det faktiskt var. Här kan du läsa mer om det Expo skrev.

 

Jag hade aldrig haft kontakt med högerextrema krafter, mer än gillat en sida på Facebook som tydligen skulle vara skapad av en känd högerextrem person, enligt Expo.

 

Jag hade dock ingen aning om detta när jag gillade sidan då jag utgick ifrån vårt gemensamma engagemang, att minska sexuella övergrepp på barn. Har inte än idag trots att jag är aktiv inom Sverigedemokraterna, mött dess mörka högerextrema krafter.

 

Efter att Expo uppmärksammat händelsen så ringer Socialdemokraternas ombudsman från distriktet upp mig ”Sigge” och säger att Säpo söker mig. Jag ringer Säpo som ber mig vara försiktig nu när jag uppmärksammats av högerextrema krafter. Jag minns inte om det var exakt så hon sa men högerextrema krafter handlade det om och att jag skulle vara försiktig.

 

Hon från Säpo menade på, att det brukar bli så att högerextrema krafter kommer igång, när man uppmärksammas på detta viset som jag gjort i tidningen Nationell. Vet inte om hon syftade på, att jag var Socialdemokrat och hade på det sättet ett större hot över mig.

 

Det råder oklarheter om det, då jag på den tiden fortfarande inte upptäckt, att det råder en mörkläggning inom media och bland politiker. Så jag ställde inte några direkta kritiska frågor.

Men hur blev det då med denna hotrisk. Ingenting, absolut ingenting hände.

 

Sen slog det mig. Sedan jag började att vara aktiv Sverigedemokrat det är då allt började med att bli politiskt förföljd och smutskastas. Aldrig jag blev smutskastad eller förföljd för mina åsikter när jag var Socialdemokraterna. Det får mig att börja undra vad Säpo prioriterar.

 

Från den dagen jag beslutade mig för att berätta öppet, att jag delar Sverigedemokraternas politik och kommer bli aktiv, så har jag fått ta emot sms, PM via Facebook (otaliga), anmälningar till mitt jobb och så kallade vänner som blivit galna på mig då de inte kan acceptera mitt beslut eller ställningstagande.

 

Mina dåvarande vänner från Socialdemokraterna har de flesta vänt ryggen och pratar inte längre med mig. I denna politiska förföljelse så har det varit allt från att i tid och otid kalla mig rasist, nazist samt fascist men även könsord och andra nedsättande ord för att misskreditera mig som människa och person.

 

Har även blivit kallad för den kvinnliga Darth Vader av en kollega. I Sverige idag, är inte det största hotet från högerextrema krafte, utan de största hotet mot vår demokrati är från vänsterextrema krafter.

 

Idag 24 september i Skövde, ska det vara en föreläsning om våldsbejakande extremism då detta tydligen breder ut sig, läs mer här.

 

Det måste bli ett slut på detta hot mot våra demokratiska rättigheter, så som att få ha fri åsiktsbildning och bedriva opinion. Men även att man utan risk för repressalier måste få kunna använda sin yttrandefrihet. Vi inom Sverigedemokraterna är ju inte extrema på nått sätt. Vi älskar vårt land och vill att det ska bevaras så som vi har byggt upp det.

 

Jag är stolt att vara svensk med de värderingar som vi byggt vårt samhälle starkt på. När man ser risker emot samhällets trygghet, jämlikhet och gemenskap är det konstigt om man reagerar då?

 

 

 

Källa:     ninadrakefors 

 

 

Av Anders Leander - 27 december 2015 11:00



Enligt en ledarkommentar i den tyska tidningen Westfalen-Blatt - Polisen vägrar hjälpa allmänheten om brott som rör flyktingar och invandrare eftersom de inte vill ge legitimitet åt kritiker av massinvandring.

 

Detta har resulterat i,  t.ex en ny våldtäkter tystas ner av polisen, vilket gör offer okunniga om faran.

 

 

 

 

 

En 13-årig muslimsk flicka våldtogs av en annan asylsökande på en flyktinganläggning i Detmold, en stad i västra och centrala Tyskland. Flickan och hennes mamma uppgift flydde sitt hemland för att undkomma en kultur av sexuellt våld.


• Cirka 80% av flyktingarna / invandrarna på kvinnojour i München är män, där är priset för sex med kvinnliga asylsökande tio euro. - Bavarian Broadcasting (Bayerischer Rundfunk).


• Polisen i den bayerska staden Mering, där en 16-årig-girl våldtogs den 11 september, har utfärdat en varning till föräldrar att inte låta sina barn att gå ut ensamma. I den bayerska staden Pocking, har förvaltare av Wilhelm-Diess-Gymnasium varnade föräldrar att inte låta sin dotter använda slitna och avslöjande kläder för att undvika "missförstånd."


• "När muslimska tonårspojkar går till frisk luft simbassänger, de är överväldigad när de ser tjejer i bikini. Dessa pojkar, som kommer från en kultur där kvinnor det är ogillat att visa naken hud, kommer att följa flickor och störa dem utan att inse det. Naturligtvis skapar det denna rädsla. "- Bayersk politiker, citerad i Die Welt.


• En polisrazzia på München flyktinganläggningen fann att vakter anlitades för att ge säkerhet på platsenmen som blundade för människohandel, narkotika, och vapen och prostitution.


• Samtidigt är våldtagna tyska kvinnor en vardagsmat för de asylsökande.

 

 

 

 

 

Detta är vad som händer i Sverige också, skrämmande utveckling från att ha varit ett av världens tryggaste och säkraste land. Ändå sitter våra politiker och pk-iter och hyllar dessa galningar, trots att de ser vad som händer med vårt land. Man bara önskar att det ska hända dom själva, så att ögonen öppnas på dem. Tyvärr blir oskyldiga drabbade!!!

 

 

 

Källa:     jewsnews 

Av Anders Leander - 27 december 2015 08:45



ISLAM. Den kriminella muslimska terrorgruppen har släppt en ny skräckvideo. En fråga kan vara hur många sådana vi tål och hur många som ska visas? En annan kan vara att de ska visas så vi inte glömmer vilka fasor som utförs av de islamska terroristerna. 

 

 

Våld i Video, bör ej ses av barn under +18 år

 



Filmen visar Daesh, den så kallade islamska staten som dödar två ”spioner” på nära håll. Alla vuxna bör vara medvetna om barbarisk IS är.

 

ISIS inte skyr några medel för att terrorisera oss. Och vad organisationen gör i Mellanöstern i dag, vill man göra i Europa, i morgon och i Amerika, i övermorgon.

 

Den anglikanska kyrkans överhuvud, ärkebiskopen av Canterbury, Justin Welby, i sin julpredikan i fredags. Där sade ärkebiskopen att kristna och andra minoriteter i Mellanöstern riskerar en ”eliminering” på grund av terrorgruppen Islamiska staten. 

 

De hatar olikheter, oavsett om det är muslimer som tänker olika, yazidier eller kristna och på grund av dem står kristna inför eliminering i själva den region där kristdomen föddes, sa Welby.

 

 

 

 

 

Vi får inte glömma att allt, Daesh, IS, Isis, Isil, som den islamska staten gör har stöd hos profeten Muhammed, Allah och i koranen. Det verkar inte biskopen i Stockholms stift, Eva Brunne, veta. Brunne som är öppet homosexuell tycks inte vara bekymrad över islams inställning till homosexuella…Vi måste ta ställning, för eller emot. Isis accepterar inte neutralitet och feghet.

 

 

Källa:      petterssonsblogg

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Skapa flashcards