Anders Leander i MÖNSTERÅS

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Anders Leander - 26 december 2015 17:45



TILL ISIS FRÅN RYSSLAND: GOD JUL

På julafton släppte det ryska försvarsministeriet ett klipp där man visar hur ryska flygvapnet utför flygangrepp mot en kolonn oljetankbilar utan Aleppo som tillhörde Daesh (ISIS).
I klippet ser man oljetankbilarna sprängas samt människor som förmodas vara terrorister som springer ifrån platsen.

God jul ISIS!





Klippet spelades in av drönare.

Källor: Ryska försvarsministeriet.
Video: Ryska försvarsministeriet.



Av Anders Leander - 26 december 2015 17:00



Detta är ett meddelande till turkiska ISIS supporter. (Inte civila turkar, de är oskyldig i detta fall) Hälsningar till medborgare i världen, vi är Anonymous.

 

 



Som många av er har hört, Turkiet stöder ISIS genom att köpa olja från dem och hospitalising till sina soldater.


Vi kommer inte att acceptera att President Erdogan, som är ledare för Turkiet hjälper ISIS längre. Nyhetsmedia har redan förklarat att Turkiets Internet har blivit utsatta för massiva DDOS-attacker.

 

Detta ledde till att Turkiet att de fick stänga sina internet gränser och neka utomstående utanför landet tillträde till turkiska webbplatser.

 

 

 

Kära Turkiets regering,

Om ni inte slutar stödja Daesh (ISIS), kommer vi fortsätta att attackera ert internet, era servrar, banker och montera ner offentliga webbplatser.


Efter den grundläggande ner monteringen av servrar vi kommer att börja med era flygplatser, militära resurser och privata tillstånd connections. Vi kommer att förstöra viktiga bank infrastucture med mera.


Stoppa detta vansinne nu Turkiet. Ert öde, Turkiets öde ligger i dina egna händer nu President Erdogan.

Vi är anonymous
Vi är en legion
Vi förlåter inte
Vi glömmer inte.
Räkna med oss.

 

 

 


Källa:     
Anonymous Ops


Av Anders Leander - 26 december 2015 11:15



En iransk muslimsk man gick ut på gatorna i London och skrek, "mitt folk kommer att skära av dina kulor, kristna. . . Jag ska döda dig, jag ska döda er alla. . . Jag ska hugga huvudet av er, och fuck you upp. "

 


 


Den muslimska Mannen kördes amok med en böjd kniv - särskilt utformat för att halshugga offer.


Efter varit fängslad,  släpptes den iranska mannen och tilläts fortsätta leva i England, eftersom myndigheterna inte kunde hitta hans pass för att skicka honom tillbaka till Iran.
En iransk man som hotat att halshugga medlemmar av allmänheten var fri av myndigheter eftersom de inte kunde slutföra pappersarbete som krävs för att utvisa honom.

 

Tjänstemän förlorat kontakten med Noureden Mallaky-Soodmand, 41, som skulle ha sänts tillbaka till Iran efter gripanden för att ha burit knivar på gatorna i London.


 
Men eftersom iranska ambassadtjänstemän inte kunde utfärda resedokument, blev han aldrig deporterades och var helt enkelt inhysningen 250 miles away i Stockton-on-Tees, har en domstol hört.

Den 2 april i år drev han amok med en böjd kniv - särskilt utformad för att halshugga offer. Han skrek: "Jag är Isis och mitt folk kommer att skära av era pungkulor, på alla kristna."

En av hans mål, Stephen Daumler, 22, har lidit tillbakablickar och panikattacker sedan händelsen, som lämnade honom i skräck för sitt liv. Stephen och hans flickvän 15-årige bror sprang för sina liv från Soodmand, som fångades av beväpnad polis innan han lyckades utföra sina hot.

Stephen, som arbetar för sin familjs bärgning verksamhet i Stockton, sade: "Jag kan fortfarande vakna panik och har drömmar om att bli halshuggen. Jag har haft några riktigt mörka tankar om vad som hände med Lee Rigby.


"Jag trodde verkligen att jag skulle dö på samma sätt som han gjorde och jag är säker med blicken i hans ögon att han var beredd att döda den natten. "Han var i mitten av vägen, men han kom över och blockerade min väg och drog en enorm böjd kniv och började skrika" Jag är en muslim, jag är ISIS "han var inom räckhåll" för att nå mig.

"Han hade kniven upp och väntade på att någon annan skulle komma. Tack och lov kom polisen inom cirka 15 minuter och tog honom. Det är ren tur att jag själv eller någon annan inte dödades.

"Polisen berättade senare att kniven han bar designades med syfte att halshuggning människor."
Teesside Crown Court hörde hur Stephen gick förbi honom på gatan och han skrek: ". Jag är muslim och jag kommer att hugga av ditt jävla huvudet"

Även efter att polisen anlände, 41-årige fortsatte att GORMA, berättar officerare: "Jag är muslim och jag ska hugga dig i ditt jävla huvud, mother fuckers.

"Jag är Isis och mitt folk kommer att skära av dina kulor, kristna. . . Jag ska döda dig, jag ska döda er alla. . . Jag ska hugga huvudet av, och F- dig. "

Tror du att folk gillar detta, han bör omedelbart utvisas?

 

 

 

Källa:     supremepatriot

 

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Skapa flashcards