Anders Leander i MÖNSTERÅS

Inlägg publicerade under kategorin New York Times

Av Anders Leander - 16 december 2016 10:45




En läckt CNN video och en sanningssökare RT dokumentär som visar detaljerna om slaskmedia som har iscensatt med falska nyheter för att få västvärlden i krig.




 


 


Vad som följer är chockerande bevis på att kris aktörer, gröna skärmar, CGI och betalda propagandister används för att förfalska globala händelser och för att skrämma folk till att ge upp friheter och skicka oss i krig.


Videon här i artiklen bevisar och visar "döda soldater" som dödats av "kemiska vapen" är fejk som man kan se efter att de trott att filmarna slutat inspelning och digitalt förändrat ljud genom att lägga in "explosioner" som aldrig hänt, detta visar segment av några av de mest uppdämning bevis mot media som någonsin visats på TV.

 

 

 

Fejkad bild på en död pojke! 

 


I denna video, är det bevisat att CNN, Fox News, MSNBC, BBC är alla skyldiga och måste exponeras och straffas. Tyvärr är det inte bara dessa nyhetsankare som fejkar och ljuger om nyheter, utan hela Europa, Sverige med SVT1, SVT2, TV4,  Tyskland, England, Frankrike, ja hela västvärlden i stort sett. Idag vet man inte vad som är sant och inte sant, något som vi kan tacka våra pk-politiker och slaskmedia för.




 


CNN är inte oskyldiga heller. För några månader sedan använde de en falsk aktivist som heter Danny för att rättfärdiga krig i Syrien. Liksom i filmen Wag the Dog traditionella nyhetskanaler har fångats bär det tvivelaktiga bilder från Syrien för att förstora upp och dramatisera det hela, detta för att legitimera militär intervention för länder som USA.


Några vanliga nyhetskanaler har nyligen fångats och det visar tvivelaktiga bilder från Syrien. Det resulterar i att mediernas roll i detta är att legitimera ett eventuellt militärt ingripande i landet. Ett bra exempel var invationen av IRAK som var för att legitimera USA att störta "Mörda" Saddam Hussain.

 

 

 

 


"Danny" är en syrisk oppositionsaktivist som rapporterar för CNN, BBC, Al Jazeera och Al Arabiya. Han är ansluten till motståndsrörelsen och regelbundet kräver militär invasion av Syrien. Han har identifierats som Danny Abdul Dayem, en 22-årig brittisk medborgare av syriskt ursprung.


I en video läckt på nätet, verkar Danny att förfalska en video broadcast för CNN. Innan går ut i sändning, begär han att kollegor att avfyra vapen att dramatisera sin Live rapport med Anderson Cooper. Även om han förnekade några oegentligheter i en intervju var hans pålitlighet som en verifierad nyhetskälla och som har ifrågasatts.

 

 

 

 

 



Länk till mera om dessa påhittade kemiska attackerna:   TRYCK HÄR!



Källa:    alexanderhiggins




ANNONS
Av Anders Leander - 25 april 2016 11:00



Kraften i lögner, bedrägerier och desinformation, det är det som amerikaner får betala priset för i kollektiv dumhet. "Vi vet mycket väl, och amerikanerna vet lika väl som vi vem som kontrollerar deras regering, oavsett vem som sitter i Vita huset. Du ser, jag vet det och ni vet att ingen amerikansk president kan vara i stånd att utmana dem, även om dom gör det otänkbara.

 

Vad kan de (amerikanerna) göra för dem? Dom kontrollerar kongressen, dom kontrollerar media, dom kontrollerar show biz, och dom kontrollerar allt i Amerika. I Amerika kan du kritisera Gud, men du kan inte kritisera Israel.

 

 

 

 

Fakta om judisk Media Control

Den största mediakonglomeratet idag är Walt Disney Company, vars ordförande och VD Michael Eisner, som är av Judisk börd. Disney Empire, som leds av en man som beskrivs av en mediaanalytiker som en "kontrollfreak", och inkluderar flera TV-produktionsbolag (Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television), det egna kabelnätet med 14 miljoner abonnenter, och två video produktionsbolag.

 

När det gäller spelfilm, har Walt Disney Picture Group, som leds av Joe Roth (också jude) och som omfattar Touchstone Pictures, Hollywood Pictures och Caravan Pictures. Disney äger också Miramax Films, som drivs av bröderna Weinstein. När Disney Company sköttes av Gentile Disney familjen innan dess övertagande av Eisner 1984 personifierade de den hälsosamma, familjeunderhållning.

 

Även om det fortfarande innehar rättigheterna till Snövit under Eisner har företaget expanderat. Dessutom har det 225 anslutna stationer i USA och är delägare i flera europeiska TV-bolag. ABC: s kabel dotterbolag, ESPN, som leds av vd Steven Bornstein, en Jude.

 

Detta bolag har också en kontrollerande andel av Lifetime Television och Arts & Entertainment Network kabelbolag . ABC Radio Network äger 11:00 och tio FM-stationer, återigen i storstäder som New York, Washington, Los Angeles, och har över 3400 filialer. Även om den främst ett telekommunikationsföretag , Capital Cities / ABC tjänat över $ 1 miljard dollar i publicering 1994. Det äger sju dagstidningar , Fairchild Publikationer, Chilton Publikationer och Diversified Publishing Group. Time Warner, Inc.


Ordföranden i styrelsen och VD Gerald Levin, är en Jude. Time Warners dotterbolag HBO är landets största betal-TV-kabelnät. Warner Music är världens största skivbolag, med 50 etiketter, varav de största är Warner Brothers Records, som leds av Danny Goldberg. Stuart Hersch är ordförande i Warnervision, Warner Music video produktionsenhet. Goldberg och Hersch är judar.

 

Warner Music var en tidig promotor av "gangsta rap." Genom sitt engagemang med Interscope Records, det hjälpte popularisera en genre vars grafiska texter uttryckligen uppmanade svarta att begå våldshandlingar mot vita. Förutom kabel och musik, är Time Warner djupt involverad i produktionen av spelfilmer (Warner Brothers Studio) och publicering. Time Warners förlagsdivision (redaktör och chefredaktör Norman Pearlstine , en Jude) är den största tidskriftsförlaget i landet (Time, Sports Illustrated, människor, Fortune).

 

När Ted Turner, en Gentile, gjorde ett försök att köpa CBS 1985, fanns det panik i medias styrelserum över hela nationen. Turner gjorde en förmögenhet i reklam och sedan hade byggt en framgångsrik kabel-TV News Network, CNN.

 

Även Turner anställde ett antal judar i viktiga befattningar i CNN och hade aldrig tagit offentliga positioner som strider mot judiska intressen, han är en man med en stort ego och en stark personlighet och ansågs av ordförande William Paley (riktiga namn Palinsky, en Jude ) och andra judar på CBS som okontrollerbar. En lös kanon som kanske någon gång i framtiden går mot dem. Dessutom judiska journalisten Daniel Schorr, som hade arbetat för Turner, hans tidigare chef som höll en personlig motvilja för judar.

 
För att blockera Turners anbud, inbjöd CBS chefer miljardären judisk teater, hotell, försäkring, och cigarettmagnaten Laurence Tisch att lansera ett "vänligt" övertagande av bolaget, och från 1986 till 1995 var Tisch ordförande och VD för CBS, för att ta bort alla hot om icke-judiskt inflytandet där. Efterföljande ansträngningar Turner gjorde var att förvärva ett större nätverk som har hindrats av Levins Time Warner, som äger nästan 20 procent av CBS lager och har vetorätt över större affärer.

 

Viacom, Inc., som leds av Sumner Redstone (född Murray Rothstein), en Jude, är den tredje största Megamedia bolag i landet, med en omsättning på över $ 10 miljarder om året. Viacom, som producerar och distribuerar TV-program för de tre största nätverken, äger 12 TV-stationer och 12 radiostationer. Den producerar filmer genom Paramount Pictures, som leds av judinnan Sherry Lansing. Dess publicerings division omfattar Prentice Hall, Simon & Schuster, och Pocket Books.

 

De distribuerar videos genom över 4000 Blockbuster butiker. Viacoms främsta claim to fame är emellertid som världens största leverantör av kabel programmering, genom sin Showtime, MTV, Nickelodeon, och andra nätverk. Sedan 1989 har MTV och Nickelodeon förvärvat större och större andel av den yngre TV-publiken. Med de tre bästa och i särklass största, medieföretag i handen av judar, är det svårt att tro att en sådan överväldigande grad av kontroll uppstod utan en avsiktlig, gemensam ansträngning från deras sida.

 

Vad om de andra stora medieföretag? Nummer fyra på listan är Rupert Murdochs News Corporation, som äger Fox Television och 20th Century Fox Films. Murdoch är en ickejude, men Peter Chernin, som leder Murdochs filmstudio och även övervakar sin TV-produktion, är en Jude. Nummer fem är den japanska Sony Corporation, vars amerikanska dotterbolag, Sony Corporation of America, drivs av Michael Schulhof, en Jude. Alan Levine, en annan Judisk, ledare är Sony Pictures division.

 

De flesta av de TV- och filmproduktion företag som inte ägs av de största företagen styrs också av judar. Till exempel är New World Entertainment, proklamerades av en mediaanalytiker som "premiären oberoende TV-programproducent i USA", som ägs av Ronald Perelman, en Jude. Den mest kända av de mindre medieföretag, Dreamworks SKG, är en strikt kosher affär.


Dreamworks bildades 1994 under en stor media hype genom att spela in industri mogulen David Geffen, före detta Disney Pictures ordförande Jeffrey Katzenberg och filmregissören Steven Spielberg, varav alla tre är judar. Företaget producerar filmer, animerade filmer, tv-program och inspelad musik.

 

Två andra stora produktionsbolag, MCA och Universal Pictures, båda ägs av Seagram Company, Ltd. VD för Seagram, sprit jätte, är Edgar Bronfman Jr., som också är ordförande för World Jewish Congress. Det är väl känt att judar har kontrollerat produktion och distributionen av filmer sedan starten av filmindustrin under de första decennierna av 20-talet.

 

Detta är fortfarande fallet idag. Filmer som producerats av bara de fem största spelfilmsföretag som nämns ovan Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount (Viacom), och Universal (Seagram) uppgår till 74 procent av den totala box-office kvitton för de första åtta månaderna 1995 . De tre stora i tv-nätet sändning brukade vara ABC, CBS och NBC. Med konsolideringen av media imperier, dessa tre inte längre självständiga enheter.

 

Medan de var oberoende, men var och en styrs av en Jude sedan starten: ABC av Leonard Goldenson, CBS först av William Paley och sedan av Lawrence Tisch och NBC först av David Sarnoff och sedan av hans son Robert. Under perioder av flera decennier, har dessa nätverk bemannad från topp till botten med judar, och det väsentliga judiskhet tv-nätet inte förändras när näten absorberades av andra företag.

 

Den judiska närvaron i TV-nyheterna förblir särskilt stark. Som nämnts, är ABC del av Eisner Disney Company, och verkställande producenter av ABC: s nyhetsprogram är alla judar: Victor Neufeld (20-20), Bob Reichbloom (Good Morning America), och Rick Kaplan (World News Tonight). CBS nyligen köptes av Westinghouse Electric Corporation. Ändå är mannen utsedd av Lawrence Tisch, Eric Ober förblir president CBS News, och Ober är en Jude. Vid NBC, som nu ägs av General Electric, är NBC News president Andrew Brist är en Jude, som är exekutiva producenter Jeff Zucker (idag), Jeff Gralnick (NBC Nightly News), och Neal Shapiro (Dateline).

 

De tryckta medierna Efter tv-nyheter, dagstidningar är den mest inflytelserika informationsmediet i Amerika. Sextio miljoner av dem säljs (och förmodligen läses) varje dag. Dessa miljoner delas bland några 1500 olika publikationer. Man kan dra slutsatsen att det stora antalet olika tidningar över hela Amerika skulle ge ett skydd mot judiska kontrollen och distorsion. Detta är dock inte fallet. Det finns mindre självständighet, mindre konkurrens, och mycket mindre representation av våra intressen, än en tillfällig observatör skulle tro.

Den tid då de flesta städer och även orter hade flera självständigt ägda tidningar som publicerades av lokalbefolkningen med nära band till samhället är borta. Idag är de flesta "lokala" tidningar som ägs av ett ganska litet antal stora företag som kontrolleras av chefer som bor och arbetar hundratals eller någonsin tusentals miles away.

 

Faktum är att endast cirka 25 procent av landets 1500 tidningar ägs självständigt; resten tillhör flera tidningskedjor. Endast en handfull är stora nog för att upprätthålla oberoende rapportering utanför sina egna samhällen, resten beror på dessa få för alla sina nationella och internationella nyheter. Newhouse imperium judiska bröder Samuel och Donald Newhouse är ett exempel på mer än bristen på verklig konkurrens bland USA: s dagstidningar: Det illustrerar också den omättliga aptit judar har visat för alla organ i yttrandet kontroll som de kunde fästa sitt grepp.

 

De nya tidnings husen på 26 dagstidningar, däribland flera stora och viktiga sådana, såsom Cleveland Plain Dealer, Newark Star-Ledger, och New Orleans Times-Picayune; landets största handels bokförlag konglomerat, Random House, med alla dess dotterbolag; Newhouse Broadcasting, som består av 12 TV-stationer och 87 kabel-TV-system, däribland några av landets största kabelnät.

 

Sunday tillägg Parade, med en upplaga på mer än 22 miljoner exemplar per vecka; omkring två dussin stora tidningar, däribland New Yorker, Vogue, Mademoiselle, Glamour, Vanity Fair, brud, gentleman Quarterly, Själv, House & Garden och alla andra tidskrifter i det helägda Conde Nast-gruppen.

 

Denna judiska medieimperium grundades av den sena Samuel Newhouse, en invandrare från Ryssland. De många tidningar av Newhouse familjen var i hög grad och som möjliggörs av det faktum är att tidningarna inte stöds av sina abonnenter, men deras annonsörer. Det är reklam inkomst inte liten förändring som samlats in från en tidningens läsare-som till stor del betalar redaktörens lön och ger ägarens vinst.

 

När de stora annonsörerna i en stad väljer att gynna en tidning framför en annan med sin verksamhet, kommer gynnade tidningen blomstra medan dess konkurrent dör. Sedan början av 20-talet, när den judiska merkantila makten i Amerika blev en dominerande ekonomisk kraft, har det skett en stadig ökning av antalet amerikanska tidningar i judiska händer, tillsammans med en stadig nedgång i antalet konkurrerande ickejudiska tidningar-primärt som ett resultat av selektiv annonseringspolicy från judiska köpmän.

 

Dessutom även de tidningar som fortfarande ett ägande och förvaltning, är så grundligt beroende av judiska annonsintäkter att deras redaktionella och nyhetsrapportering politik till stor del begränsas av judiska gillar och ogillar. Det gäller i tidningsbranschen som på andra håll att den som betalar bestämmer låten.

 

 

 



Tre judiska Tidningar

Undertryckandet av konkurrensen och att inrätta lokala monopol på spridning av nyheter och yttrande har präglat uppkomsten av judisk kontroll över USA: s tidningar. Den resulterande förmåga judarna har är att använda pressen som ett enhälligt instrument för judisk policy kan knappast illustreras bättre än av de exempel på landets tre mest prestigefyllda och inflytelserika tidningar: New York Times, Wall Street Journal, och Washington Post . Dessa tre dominerar USA: s finansiella och politiska huvudstäder, är tidningarna som sätter trender och riktlinjer för nästan alla andra.

 

Det är de som bestämmer vad som är nyheter och vad som inte är på nationell och internationell nivå. De har sitt ursprung i nyheter; de andra bara kopiera den, och alla tre tidningarna är i judiska händer. The New York Times grundades 1851 av två icke-judar, Henry Raymond och George Jones. Efter deras död, köptes 1896 från Jones dödsbo av en förmögen judisk utgivare, Adolph Ochs. Hans barnbarnsbarn, Arthur Ochs Sulzberger jr, är tidningens nuvarande utgivare och VD. Den chefredaktör är Max Frankel, och redaktionschef är Joseph Lelyveld.

 
Båda de senare är också judar. Den Sulzberger familj äger också, via New York Times Co., 33 andra tidningar, däribland Boston Globe; tolv tidningar, inklusive McCall s och Family Circle med upplagor på mer än 5 miljoner vardera; sju radio- och TV-sändare; en kabel-TV-system; och tre bok förlag.

 

The New York Times News Service sänder nyheter, funktioner och fotografier från New York Times öch kablar till 506 andra tidningar, nyhetsbyråer och tidningar. Av liknande nationell betydelse är Washington Post, som genom att etablera sina "läckor" i hela myndigheter i Washington, har en innerspår på nyheter som omfattar den federala regeringen.

 

Washington Post, som New York Times, hade ett icke-judiskt ursprung. Det grundades 1877 av Stilson Hutchins, köptes från honom 1905 av John McLean, och senare ärvt av Edward McLean. I juni 1933 men på höjden av den stora depressionen, tidningen tvingades i konkurs. Det köptes vid en konkurs auktion av Eugene Meyer, en judisk finansiär. The Washington Post drivs nu av Katherine Meyer Graham, Eugene Meyers dotter. Hon är den huvudsakliga aktieägaren och styrelseordförande i Washington Post Co.

 
1979 tillsatte hon sin son Donald utgivare på papperet. Han har också tjänster som VD för Washington Post Co. Washington Post Co har ett antal andra medier innehav i tidningar, tv och tidningar, framför allt landets nummer två i veckan nyhetsmagasin, Newsweek. The Wall Street Journal, som säljer 1,8 miljoner exemplar varje vardag, är landets största cirkulation dagstidning. D
en ägs av Dow Jones & Company, Inc., ett New York bolag som också publicerar 24 andra dagstidningar och veckotabloid Barrons, bland annat.

 

Ordföranden och VD för Dow Jones är Peter Kann, som är en Jude. Kann håller också posterna som ordförande och ansvarig utgivare av Wall Street Journal. De flesta av New Yorks andra stora tidningar i några bättre händer än New York Times och Wall Street Journal. New York Daily News som ägs av den judiske fastighetsutvecklare Mortimer B. Zuckerman. Village Voice är den personliga egendom Leonard Stern, miljardären judisk ägare av Hartz Mountain sällskapsdjur leverans företag.

 
Historien är ungefär densamma för andra media som för tv, radio och tidningar. Betrakta, till exempel, Nyhetsmagasin. Det finns endast tre av någon anteckning publicerades i USA: Time, Newsweek och US News and World Report. Tid, med en veckoupplaga på 4,1 miljoner, publiceras av ett dotterbolag till Time Warner Communications. VD för Time Warner Communications, som nämnts ovan, är Gerald Levin, en Jude.
 
Newsweek, som nämnts ovan, är publicerad av Washington Post Company under judinnan Katherine Meyer Graham. Dess veckoutgåva är 3,2 miljoner. US News & World Report, med en veckoupplaga på 2,3 miljoner, ägs och publiceras av Mortimer Zuckerman, en Jude. Zuckerman äger också Atlantic Monthly och New Yorks kvällstidning, Daily News, som är den sjätte största papperstidning i landet. Bland de gigantiska bok-publicering konglomerat, är situationen också judiska.
 
Tre av de sex största bokförlagen i USA, enligt Förlagets Weekly, ägs eller kontrolleras av judar. De tre är, första plats Random House (med dess många dotterbolag, inklusive Crown Publishing Group), tredje plats Simon & Schuster, och sjätte plats Time Warner Trade Group (inklusive Warner Books och Little, Brown). En annan utgivare av särskild betydelse är Western Publishing. Även om det rankas bara 13 i storlek bland alla amerikanska förlag, rankas först bland utgivare av barnböcker, med mer än 50 procent av marknaden. Dess ordförande och VD är Richard Snyder, en Jude, som just ersatt Richard Bernstein, också en Jude.
 
Effekten av den judiska kontrollen av media

Detta är fakta i den judiska mediakontrollen i Amerika. Någon som är villig att tillbringa flera timmar i ett stort bibliotek kan kontrollera att de är korrekta. Jag hoppas att dessa fakta är störande för dig, minst sagt. Skulle någon minoritet tillåtas att utöva en sådan enorm makt?
 
Visst, inte och låta ett folk med övertygelser som uttrycks i Talmud, för att avgöra vad vi får läsa eller titta på i praktiken detta ger lilla minoritet makt att forma våra sinnen för att passa sina egna talmudiska intressen, intressen som vi har visat är diametralt motsatta intressen vårt folk.
 
Genom att tillåta judarna att kontrollera våra nyhets- och underhållningsmedia, gör vi mer än att bara ge dem ett avgörande inflytande på vårt politiska system och virtuella kontroll över vår regering; vi också ger dem kontroll över sinnen och själar över våra barn, vars attityder och idéer formas mer av judisk television och judiska filmer än av sina föräldrar, sina skolor, eller någon annan påverkan.

Global sionismen och den nya världsordningen:
 
Farorna med att inte ta itu med en nyckelfråga
 
 
 
Del.1
 
 
 
 
Del.2
 
 
 
Del.3
 
 
 
 
Vem tror ni ni styr världen och vem tror ni äger media och våra tidningar i Sverige ????  Jo... det gör judarna!!!! Har länge undrat om hur världen skulle  ha sett ut om Adolf Hitler fått som han velat? Vad tror ni???
 
 
 
Källa:     tapnewswire 
 

ANNONS
Av Anders Leander - 5 mars 2015 13:24



Rysslands President Vladimir V. Putin sade på onsdagen att dråpet på Boris Y. Nemtsov, en Kreml kritiker, hade en politisk undertext, och han uppmanade brottsbekämpande organ för att stoppa sådana brott.


  

President Vladimir V. Putin of Russia gave a speech to senior law enforcement officers during the Ministry of Internal Affairs’ annual review in Moscow on Wednesday. Credit Alexei Druzhinin/Agence France-Presse — Getty Images



"Headline-making brott, inklusive politiskt motiverade sådana, kräver vår mest seriösa uppmärksamhet," Sade Putin i ett tal till ledande polistjänstemän under inrikesministeriet årliga översyn.

"Vi måste befria Ryssland från den typ av skam och tragedi som vi just har bevittnat", tillade han. "Jag tänker på den skamlösa mordet på Boris Nemtsov mitt i centrum av Moskva."


Putin lovade i ett telegram till offrets mor, att han lovade att spåra upp de ansvariga.

Han tydde på att den ryska regeringen övergav några av de mer färgstarka teorierna om attacken, bland annat att Mr Nemtsov dödades i en privat gräl över sin flickväns abort eller att det var ett verk av utländska spionorgan.

Nemtsov blev skjuten inom synhåll från Kreml när han gick hem med sin flickvän på fredags kväll. Han är den mest framträdande och har enligt oppositions siffror dräpts enligt Putins styre.

Oppositionella skyllde snabbt Kreml för mordet om inte direkt, sedan för att skapa en atmosfär av hat genom att använda statliga televisionen att smeta ner alla kritiker som "utländska agenter".

Kreml förnekar alla roller och kallade mordet ett "provokation" särskilt avsedda att misskreditera presidenten och att stötta sina motståndare.

Nemtsov hade meddelat att han planerar att släppa en rapport snart bevisa att Rysslands militära kämpade i Ukraina, en anklagelse som Kreml upprepade gånger förnekat.

Chefen för Rysslands federala säkerhetstjänst anges på onsdagen att en utredning har identifierat flera misstänkta. Men hans anmärkning - "Det finns alltid misstänkta" - var ganska kryptiskt, och han röjde inga detaljer.

De ryska polisen har konstaterat att en Ford Sedan tillhör ett statens säkerhets styrka som sågs nära brottsplatsen i själva verket var att den använts av en anställd som extraknäckade som taxichafför.



Källa:   TNYT





Av Anders Leander - 12 december 2014 20:04

 

Internationell kritik mot svensk hantering av oliktänkande.

 

Artikeln i New York Times riktar bland annat hård kritik mot att tidningen Expressen tar hjälp av vänsterextremister för att trakassera meningsmotståndare.

 

 

I en op-ed i den liberala amerikanska tidningen New York Times beskrivs Sverige som en bananrepublik där sverigedemokrater utsätts för systematiskt politiskt våld och de stora tidningarna anlitar extremister för att trakassera oliktänkande.

 

Benjamin Teitelbaum, som är nordenvetare vid University of Colorado, ger i den ansedda tidningenen bild av det senaste valet och den demokratiska situationen i Sverige. Bilden är becksvart.


I ett land som tar emot överlägset flest asylsökare i hela västvärlden utsätts de som sätter sig på tvären för den utvecklingen för våldsamma trakasserier, enligt Teitelbaum.


"En rapport från 2012 visade att nästan hälften av [Sverigedemokraternas] politiker blev utsatta för hot och övergrepp under 2011. Vissa hade misshandlats med järnrör, några utsatts för bilbomber och andra har fått tårgas sprutat i munnen inför sina barn."


Enligt Benjamin Teitelbaum har det svenska etablissemanget försökt tona ned våldet mot SD:s företrädare, anklagat de utsatta för att överdriva eller rent av sagt att de får skylla sig själva. Han tar upp den avgående statsministern Fredrik Reinfeldts ökända kommentar efter att en ung sverigedemokrat attackerats inför valet 2010: Att "de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande" inte ska bli "förvånade" när sådant inträffar.


Artikeln nämner också hur tidningen Expressen tagit hjälp av "militanta vänsteraktivister" från Researchgruppen för att kartlägga och hänga ut invandringskritiker.


"På listan över dem som avanonimiserats fanns privatpersoner, varav vissa fick besök av kamerateam vid dörren till sina bostäder."


Det offentliga Sveriges behandling av sverigedemokrater fläckar den tidigare uppburna svenska demokratin, enligt Benjamin Teitelbaum.


"Dessa åtgärder, även om de är lagliga, utestänger effektivt partiet från viktiga politiska arenor och ger valet en anstrykning av illegitimitet som tidigare varit otänkbart för svenskar", skriver han.

 

 

Källa & Länk:   FriaTider

 

 

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

45 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Senaste kommentarerna

Arkiv

Länkar

RSS

Följ bloggen

Följ Anders Leander i MÖNSTERÅS med Blogkeen
Följ Anders Leander i MÖNSTERÅS med Bloglovin'

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se