Anders Leander i MÖNSTERÅS

Alla inlägg den 29 december 2016

Av Anders Leander - 29 december 2016 10:15



Vad håller den svenska kyrkan på med egentligen? Dom skriver så här på sin Twitter sida "Ditt namn behövs för att barn ska få växa upp med sin mamma och pappa".

 

 

 

 

 


Kyrkans representanter skall ha en kristen tro och inget annat. Fattar inte Ärkebiskop Antje Jackelens, Biskop Eva Brunne, Biskop Anders Arborelius, Daniel Alm m.fl. att dessa muslimer som dom vurmar för, vill döda allt och alla som har en kristen tro och förstöra allt som har med kristendomen att göra. Är verkligen Ärkebiskop Antje Jackelens lämplig för posten som Ärkebiskop????

 

Mitt svar är NEJ!

 

Jag själv gick ur kyrkan för en 5-6 år sedan och jag förstår dom c:a 85 000 som i år har gått ur den svenska kyrkan, därför att de håller att förinta sig själva. Får dessa muslimer fäste i Sverige och att deras sharialagar träder i kraft så har vi ingen kyrka kvar. Dom kommer att riva varenda kyrka, se bara på andra länder där dom har makten. Där sprängs kyrkor i luften kristna mördas och fina gamla kulturhistoriska monument rivs och slås sönder, det är riktigt sorgligt att se detta.

 

Alla människors lika värde gäller uppenbarligen inte när Svenska Kyrkan värderar islam och sharialagar. Om det hade gjort det skulle Svenska Kyrkan gjort flera offentliga uttalanden om islams sharialagar.

 

Man blir både arg och förbannad, därför har jag gjort en länk till er som vill gå ur Svenska Kyrkan. Tryck bara på länken eller bilden och följ deras instuktion. Detta är helt gratis!!

 

 

 

 

 

Länk:    Ut ur kyrkan

 

 

 

Dela gärna!

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Skapa flashcards