Anders Leander i MÖNSTERÅS

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Gäng muslimska invandrare misshandlade en dansk flicka med järnkedjor - skrattar sen om det i domstolen

Av Anders Leander - 26 april 2015 12:45



Nanna skriver på sin Facebook:


Blodet strömmar från min mun, på baksidan av mitt huvud från andra sår. Min läpp är uppdelad i två delar, hela vägen upp till näsan. ... Jag förstår inte .. jag har en massa frågor. Varför? Varför oss?


Vad är meningen med detta extrema våld? Vad händer i huvudet på de invandrare, när de ser ett par som är på väg hem på julafton? Jag är fylld med hat, frustration och sorg. Jag vill inte ha dem i mitt kvarter, min stad, eller mitt land.



  



Svaret för Nannas frågor är samma svar som, varför muslimer dödar [mördar], lemlästar, våldtar och förföljer icke-muslimer i hela världen:

Koranens order till muslimer är att göra det.



  



Paret gick längs platsen Enghaveplads i Köpenhamnsområdet som också är känt för att vara kriminellt av muslimer. När en ung kille kom cyklandes, han var säkert bara 16-17 år, men verkade vilja ha igång konfrontation med oss.

"Vad vill du? Har du ett problem ", frågade han oss flera gånger och hoppade av sin cykel, säger Nanna till Ekstra Bladet.

Vid ett tillfälle frågar Mads den unge killen "Vad - vad vill du?" och tonåringen går amok.

Nanna beskriver hur killen träffar Mads i huvudet med en glasflaska.

Plötsligt kommer fler ungdomar kommer upp från en källare. De är beväpnade med järnkedjor, sådana som man använder för låsning skotrar och motorcyklar. De attackerar Mads. Han försvarar sig, slag och sparkar regnar ner på honom, och snart faller han till marken.

"Han skrek åt mig att jag skulle springa, men jag var rädd att de skulle döda honom. Så jag ingrep, säger Nanna Woodsman".

Hon slogs till marken och fick slag i ansikte med järnkedjor. Därefter sprang ungdomarna iväg. ...

Nanna drabbades slag direkt i ansiktet med kedjorna och bland annat tappade hon en tand och fick en delad läpp.



  



"Enligt åtalet började anfallet vid ca 00.10 på Vesterbro i Köpenhamn natten till juldagen då som Mads Schøllhammer fick ett hårt slag mot huvudet med en glasflaska och som splittrades i hans skalle.

Sedan fick han flera slag mot huvudet med ett kedjelås och med ett wirelås och de ung muslimska männen gav honom "otaliga" slag och sparkar mot huvudet och kroppen. Mads Schøllhammer föll ner, men de fortsatte att slå honom i huvudet och kroppen med knytnävar och kedjelås, och de sparkade honom på kroppen och huvudet.

Då de fyra ungdomarna slår Nanna Skovmand till marken och misshandlar henne "med kedjelåset flera" gånger i huvudet. "

"De skrattar och ger varandra höga femmor då dessa unga män idag satt i domstolen, de anklagades för ett allvarligt angrepp på Nanna Skovman och Mads Schøllhammer på julnatten.

Några gånger under förhöret bröt de tilltalade ut i skratt  då dommen lästes upp för de anklagade.

Enligt den 23-årige Nanna Skovmand har de fyra åtalade som inledde attacken genom att slå hennes pojkvän och henne när de gick på Vesterbro på julnatten.

När hon försökte avstyra attacken, gick gruppen bärsärkagång på henne också och med sina kedjor. "



Källa:   shariaunveiled




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Leander - 2 oktober 2022 20:24


Är Europas folk på väg att revoltera mot EU-kolossen?   EU-kommissionens ordförande Ursula von der Leyen hotade med hårda åtgärder mot Italien långt innan valdagen, baserat på opinionsundersökningar vars prognoser inte föll henne i smaken. Bry...

Av Anders Leander - 2 oktober 2022 19:30

Majoriteten av britterna vill att Liz Truss avgår – omröstning Över en tredjedel av de tillfrågade moderaterna vill också att statsministern slutar.         Mer än hälften av britterna vill att premiärminister Liz Truss avgår, visa...

Av Anders Leander - 1 oktober 2022 18:00

  Attacken riktade sig mot bilar som försökte ta sig in i en ryskkontrollerad del av Zaporozhyeregionen, enligt den lokala administrationen.   Minst 24 människor dödades och 36 skadades när ukrainska styrkor slog till mot en flyktingkonvoj på f...

Av Anders Leander - 28 april 2022 19:30


Konflikten eskalerar nu på bägge sidor. Rysslands utrikesminister Sergej Lavrov varnar för ett tredje världskrig.           Det är ”helt legitimt” för Ukraina att identifiera mål i Ryssland att attackera. Det säger Storbr...

Av Anders Leander - 22 april 2022 16:30


Ryssland hotar att använda kärnvapen mot Sverige och Finland om de går med i NATO.   Ryssland varnar för att Finland och Sverige går med i Nato det skulle innebära nya utplaceringar av kärnvapen till Östersjöområdet.   Varningen kom i ett ...

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Skapa flashcards