Anders Leander i MÖNSTERÅS

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Anders Leander - 29 januari 2015 19:15



Putin har gjort hela väst schackmatt genom att införa det Iraks och Libyens mördade ledare ville; olja ska säljas mot guld, och inte mot papperspengar.


 


Då slår han ut västs vana att bara trycka nya pengar
Putin var i Indien den 10 december, han har besökt Kina, med flera, och han ska ha övning med 17 länder under 2015. Med stor sannolikhet får han med sig andra i den nya lagen; inget guld, ingen olja!


Han gör med stor sannolikhet slut på västs krig, och han gör nu vad han kan för att stoppa ett ww3 – den här vägen. Putin är också av den meningen att Europa är satt under ockupation av NATO / USA och han har precis publicerat en ny militär doktrin som svensk press har skrivit om underligt nog.


Det har aldrig varit viktigare än nu att bunkra mat eftersom man räknar med att den tar slut i grossistleden inom 10 dagar vid ett oljestopp, och jag tror inte att vi har något guld för vår guldreserv satte redan Palme sprätt på.


Man har bara tryckt mer och mer pengar sen 1965 egentligen

När jag var 20 år fick jag ut 1.200:- i lön och hade en hyra på 167:- för en trea i Fruängen och sen började fascismen införas, vi fick bostadstillägg och hyrorna tredubblades snabbt. Fascism är ett ekonomiskt system – den korrumperade staten jobbar med/ mot stora bolag och struntar i folket.


Det lär snart visa sig att de har stulit guldet
Som jag ser det är väst schack matt, och det här är ett sätt att visa folket att det är rövare som styrt sen 70-talet.



Källa & Länk: Konkursverket

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Ovido - Quiz & Flashcards