Anders Leander i MÖNSTERÅS

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Anders Leander - 26 maj 2014 20:00

 

 

Aneth Amundsson är en modig tjej som vågar gå ut på sin Facebook för att berätta om sitt nyss upplevda helvete som ingen kvinna någonsin borde få uppleva. Och åter igen var det invandrare som utförde våldtäkten.

 

 

 

Igår natt/idag morgon hände något som jag inte trodde skulle hända, Jag blev indragen av två män in i skogen för att jag inte ville ta av mig kläderna, de slog ner mig och sparkade på mig tills jag inte kunde röra mig, sen våldtog den ena mannen mig den slog han mig medvetslös , när jag smått fick medvetandet tillbaka upptäckte jag att andra mannen våldtog mig oxå , jag började försöka krypa därifrån men fick en spark i munnen, de körde en mörk blå bil, vet dock inte märket tror de var en bmw, de var inte svenskar.

 

Hjälp mig o alla andra att hitta dessa två så de inte kan göra detta igen! Detta är inte okej! O snälla fråga för fan inte hur jag mår, 8 timmar på akuten med dom smärtorna, ni kan nog räkna ut hur jag mår! Men ett sånt här beteende är inte okej! Stoppa dom! Jag har redan börjat de har kollat dna under naglar o sånt o andra undersökningar så förhoppnings vis får vi reda på vem dessa två idioter är!!”



Källa & Länk:   Exponerat

 

 

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Skapa flashcards