Anders Leander i MÖNSTERÅS

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Tidningen Barometern frågar mig

Av Anders Leander - 23 april 2014 11:45

 
 
Fick ett mail idag från pk-journalisten Anders Blank på tidningen Barometern i Kalmar. Här under är 10 raka svar på frågorna han ställde.
 
1.Varför lämnade du SD?
2.Vad anser du om SD:s invandringspolitik?
3.Vad är era ambitioner i Mönsterås? Hur många mandat är målet?
4.Är de nöjd med din mandatperiod i fullmäktige hur anser du att du påverkat mest?
5.Du har en bild på Breivik på din blogg, varför?
6.Vad anser du om Thoralf Alfsson? Varför tror du han inte är med på riksdagslistan, passar han bättre i SvP?
7.Granskningsnämnden godkände nyligen att man får kalla SvP för nazister, hur känns det?
8. År det något i din uppväxt eller annan händelse som du varit med om som har inneburit att du är så kritisk mot invandrare?
9. Många av kandidaterna på SvP:s listor är dömda för brott hur ser du på det?
10. Har din eller din familjs situation påverkats pga att du är aktiv inom SvP?

 
Vänliga hälsningar

--
Anders Blank
reporter
anders.blank@barometern.se
tel: 0480-59228
sms: 0703-599228
skype:anders.blank
 
 
Här kommer mina 10 svar till Anders Blank:
 

Svar på dina funderingar Anders Blank:


1.Varför lämnade du SD?

Svar: Jag lämnade SD för att partiet inte ställde upp på sina förtroendevalda

i kommunfullmäktige och för att dom har helt ändrat på sin politik. Den politiken dom 

har idag är inte den politiken dom röstades in på 2010. Jag skulle vilja kalla den svenska

regeringen för 8-klövern numera.

 

2.Vad anser du om SD:s invandringspolitik?

Svar: Jag gillar inte SD:s invandringspolitik längre, den är allt för PK.


3.Vad är era ambitioner i Mönsterås? Hur många mandat är målet?

Svar: Några av våra ambitioner är att stoppa avtalet med migrationsverket, försöka göra Mönsterås aktraktivt så att folk utifrån flyttar och bosätter sig i vår kommun, Skapa jobb, att våra gamla på äldreboenden har det bra och får den hjälp och omsorg de behöver på gamla dar, att halal- kosherslaktad mat ej serveras i skolor eller på äldreboenden eller på något av kommunens inrättningar i Mönsterås.

Angående mandat hoppas vi på 2-3 mandat i kommunfullmäktige.


4.Är du nöjd med din mandatperiod i fullmäktige hur anser du att du påverkat mest?

Svar: Nej, och hur jag påverkat mest skulle väl då vara mina motioner och voteringar där jag visat vad jag tycker, men som alltid fått avslag varje gång på grund av att det är jag. 


5.Du har en bild på Breivik på din blogg, varför?

Svar:  Jag har den för att jag tyckte den såg kul ut och för att det retar sådana pk-journalister som dig Anders Blank. Mitt förtroende för er så kallade journalister är lika med noll. Jag personligen tycker att Anders Brevik är en stor idiot och sitter där han hör hemma, mina sympatier för honom är också lika med noll.


6.Vad anser du om Thoralf Alfsson? Varför tror du han inte är med på riksdagslistan, passar han bättre i SvP?

Svar: Thoralf Alfsson är en rak och ärlig människa som jag respekterar, orsaken till att han inte är med på riksdagslistan tror jag är att de fyras gäng ser Thoralf som ett hot. Han är allt för populär och hotar deras ställningar i riksdagen om han får vara kvar. Det nya SD vill bara ha nickedockor som sitter och nickar med i allt. Om han passar i SvP kan jag inte svara på utan det får du fråga Thoralf om.


7.Granskningsnämnden godkände nyligen att man får kalla SvP för nazister, hur känns det?

Svar:  Det stör mig inte speciellt mycket jag är varken rasist eller nazist, jag har till och med ett fadderbarn i Vietnamn, förmodligen mer än vad du har Anders Blank. Oavsett vad ni tidningar och Granskningsnämden skriver så är jag Nationalist och inget annat.


8. Är det något i din uppväxt eller annan händelse som du varit med om som har inneburit att du är så kritisk mot invandrare?

Svar: Jag kanske har sett mer av världen än vad du gjort då jag varit till sjöss i 40 år. För info känner jag många trevliga utlänningar som jag respekterar och tycker bra om. De som jobbar och gör rätt för sig har jag inget emot men däremot de som utnyttjar vår gästfrihet, begår brott. De som inte vill anpassa sig i Sverige bör lämna Sverige omedelbart. Lika så Islamisternas ideologi som ni pk-journalister gärna kallar religion har jag ingen sympati med. Deras kvinnosyn t.ex är fruktansvärd och detta stödjer ni pk-folk. Ni borde skämmas!


9. Många av kandidaterna på SvP:s listor är dömda för brott hur ser du på det?

Svar:  Det beror på vad för slags brott vi talar om, Hårt kriminella skadar partiets ansikte och bör därför inte vara med, och för det andra har de andra 8 partierna lika många som är dömda för brott. Jag kan räkna upp flera politiker från varje parti om du vill. Svp är inte det partiet som utgör flest kriminella.


10. Har din eller din familjs situation påverkats pga att du är aktiv inom SvP?

Svar:  Ja faktiskt, och detta på grund av era vinklade och spetsade artiklar på Barometern och Östra Småland. Då gäller det inte mig själv utan min barn som blir utsatta ibland, som t.ex mina barn får inte leka med andra barn för föräldrarna inte gillar mig. Mina barn kan inte stå till svar för mina åsikter eller handlingar och detta tack vare er. Tack så mycket Anders Blank!



Förväntar mig att du skriver det som jag skrivit och inte vinklar och vrider på sanningen som du brukar göra  i dina artiklar i Barometern då det gäller SvP eller SD.

 
 
Ska bli intressant att se vad han skriver i pk-blaskan Barometern om han över huvudtaget skriver något!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Nu i efterhand så blev det som jag befarade, Anders Blank skrev inget om de frågor han skickat mig och som han undrade över. Dåligt Anders Blank!!!
 
 
 
 
 

 
 
Ingen bild

Krister Olsson

28 november 2015 18:37

Anders Blank är en jävla skitstövel,men sanningen kommer ifatt honom också någon gång.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Leander - 2 oktober 2022 20:24


Är Europas folk på väg att revoltera mot EU-kolossen?   EU-kommissionens ordförande Ursula von der Leyen hotade med hårda åtgärder mot Italien långt innan valdagen, baserat på opinionsundersökningar vars prognoser inte föll henne i smaken. Bry...

Av Anders Leander - 2 oktober 2022 19:30

Majoriteten av britterna vill att Liz Truss avgår – omröstning Över en tredjedel av de tillfrågade moderaterna vill också att statsministern slutar.         Mer än hälften av britterna vill att premiärminister Liz Truss avgår, visa...

Av Anders Leander - 1 oktober 2022 18:00

  Attacken riktade sig mot bilar som försökte ta sig in i en ryskkontrollerad del av Zaporozhyeregionen, enligt den lokala administrationen.   Minst 24 människor dödades och 36 skadades när ukrainska styrkor slog till mot en flyktingkonvoj på f...

Av Anders Leander - 28 april 2022 19:30


Konflikten eskalerar nu på bägge sidor. Rysslands utrikesminister Sergej Lavrov varnar för ett tredje världskrig.           Det är ”helt legitimt” för Ukraina att identifiera mål i Ryssland att attackera. Det säger Storbr...

Av Anders Leander - 22 april 2022 16:30


Ryssland hotar att använda kärnvapen mot Sverige och Finland om de går med i NATO.   Ryssland varnar för att Finland och Sverige går med i Nato det skulle innebära nya utplaceringar av kärnvapen till Östersjöområdet.   Varningen kom i ett ...

Presentation


Anders Leander i Mönsterås

INFO OM BLOGGEN

Detta är en Nationalistisk blogg och inget annat, oavsett vad tidningar och media skriver "en blogg som återskapar artiklar som media och tidningar inte vill att du ska läsa"
scriptkoder.com

Translate blogg

Här kan du fråga mig

69 besvarade frågor

Skicka ett email till mig!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök på Google

Läsvärda Bloggar

Kommentera eller fråga mig!

Skriv gärna på kommentarsfältet eller ställ en fråga till mig...
scriptkoder.com

Sök i bloggen

Inlägg

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

MediaCreeper

MediaCreeper

Creeper

Creeper

Bidrag till bloggen

Alla bidrag är välkommna, stora som små, så att bloggen kan hållas igång!

Swisha till:  0730708892

SWEXIT

           SVERIGE UT UR EU 

Nej till NATO

    


Ovido - Quiz & Flashcards